Bijzonder contact tijdens een oefenwandeling - Reisverslag uit Dokkum, Nederland van Gosse en Grytsje Ytsma - WaarBenJij.nu Bijzonder contact tijdens een oefenwandeling - Reisverslag uit Dokkum, Nederland van Gosse en Grytsje Ytsma - WaarBenJij.nu

Bijzonder contact tijdens een oefenwandeling

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Grytsje

16 April 2014 | Nederland, Dokkum

Vandaag zijn we wezen lopen door de Wâlden.
Tijdens deze wandeltocht troffen we een mede wandelaar en hij heeft zelfs een stukje over ons geplaatst op zijn site.

• 22 April 2014 - 01:21

Renze Ytsma.:

Ik heb mij zojuist aangemeld voor de mailinglist, en ook de foto's bekeken. Het zijn mooie foto's. Alvast veel succes op deze speciale tocht. Renze en Etty.

• 22 April 2014 - 11:12

Elly Koopman:

Ook ik heb me inmiddels aangemeld voor de mailinglist en ga jullie volgen natuurlijk! De laatste voorbereidingen en dan zondag is het zover. Kan jammer genoeg niet de dienst bijwonen. Wens jullie een mooie afscheidsdienst toe en alle goeds tijdens jullie pelgrimstocht. Hartelijke groet, Elly

• 26 April 2014 - 12:59

Jelte En Janny Van Der Veen:

Beste dorpsgenoten.
    In ons dorpskrantje "Heidepraet" lazen we jullie artikel om het pelgrimspad naar Santiago de Compostella te lopen, en wensen jullie daarbij enorm veel succes toe. We hebben jullie dikwijls zien lopen, niet wetende van de plannen over deze gigantische onderneming. We blijven jullie volgen op deze tocht.
    Hartelijke groeten van Jelte en Janny van der Veen.

• 27 April 2014 - 20:51

Henk En Ellie:

Hallo Gosse en Grietje
    na een indrukwekkende dienst afgelopen zondag, gingen jullie op pad. Ik heb mij vandaag aangemeld voor de mailingslijst en we hopen op deze manier iets te kunnen proeven van wat jullie aan den lijve zullen meemaken. Ook al is het voor Gosse de 2e keer, samen is toch speciaal!!
    Hartelijke groet van Henk en Ellie

• 28 April 2014 - 20:50

Nanne Nicolai:

Vanmiddag dacht ik....: Waar zouden toch die Gosse en Gryt lopen? Wat een mooi moment van vertrekken was het, gisteren in Burgum! Heel veel wandelgenot naar Santiago de Compostella. Groet, NANNE Nicolai uit Damwâld.

• 29 April 2014 - 06:24

Thijs Roorda:

heel veel sucses toegewenst van uit friesland tytsjerk groeten van een friesche elfstedentochtloper

• 30 April 2014 - 12:51

Berend:

Gisteren waren ze in zwartsluis

• 02 Mei 2014 - 08:39

Hans En Iris:

Gosse en Gryt, heel veel plezier en veel succes met jullie mooie tocht! Wij zullen jullie volgen. Groeten Hans en Iris

• 03 Mei 2014 - 21:12

Henk En Ellie:

Wat leuk Berend, dat je aangeeft waar je ouders ongeveer zijn. Hebben we even een idee hoever ze zijn.

• 03 Mei 2014 - 22:03

Harry De Boer:

Dag Gosse,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Vandaag hopelijk een goed dagje gelopen, het mooie weet zat in ieder geval mee denk ik. Hier althans stralend zonnetje boven Groningen.

Fijne dag verder en succes verder.

Greetz,
    Harry

• 04 Mei 2014 - 11:05

Martin En Dirkje:

Gosse, hertlik lokwinske mei de jierdei.Wy ha der juster mar even ien op dronken.
    Wy hoopje dat jimme der fan genietsje.
    Groetnis, Martin, Dirkje en Twirre.

• 04 Mei 2014 - 13:38

Klaas Ytsma:

vanharte gefeliciteerd met je verjaardag,nog veel mooie jaren toegewenst.
    en succes met jullie tocht

• 06 Mei 2014 - 17:30

Tjitte En Klaske:

Hoi Gosse en Griet wij waren op vakantie toen jullie vertrokken maar wij wensen jullie een voorspoedige reis en we blijven jullie volgen Gosse ook nog van harte metje verjaardag!

• 06 Mei 2014 - 19:50

Baukje Haarsma:

Hoop dat jullie reis voorspoedig gaat.
    een hartelijke groet van Ons.

• 07 Mei 2014 - 11:47

Nanne Nicolai Alias Nanneoedsz:

A goeie Gosse en Gryt. Alweer een aantal dagen op weg en ondertussen de nodige kilometers gemaakt. Althans dit neem ik aan. Tot op heden waarschijnlijk niks te klagen over het weer. Ben erg benieuwd hoe het jullie vergaat en waar jullie ongeveer zijn. Groetnis út Damwald, NANNE NICOLAI