Dag 9 Van Beekhuizen naar Elst-Rijkerswoerd 18 km - Reisverslag uit Elst, Nederland van Gosse en Grytsje Ytsma - WaarBenJij.nu Dag 9 Van Beekhuizen naar Elst-Rijkerswoerd 18 km - Reisverslag uit Elst, Nederland van Gosse en Grytsje Ytsma - WaarBenJij.nu

Dag 9 Van Beekhuizen naar Elst-Rijkerswoerd 18 km

Door: Gosse

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Grytsje

05 Mei 2014 | Nederland, Elst

Vandaag zijn we naar Elst- Rijkerswoerd gelopen.
De dag begint lekker, we gaan richting Arnhem. Bij de St. Jozefkerk zien we dat het parochiehuis open is en dus gaan we een stempel vragen. Hierna op zoek naar een winkel. We zitten voordat de winkel een heerlijke koek te eten wanneer mensen ons benaderen. Ze willen graag ons verhaal horen. Bovendien konden zij ons ook vertellen waar de Camping "Reykenswoerd" ligt. Daar aangekomen blijkt dat de camping eigenlijk dicht is is. Maar we zoeken naar een plaatjes, alles werkt. Maar het boerenbedrijf moet verplaatst worden dus volgend jaar is de camping weg. Vandaag de eerste pelgrims ontmoet, zij gingen via Breda. Na een goed gesprek scheiden onze wegen weer.