Dag 15 Straelen - Steijl 19 km - Reisverslag uit Steijl, Nederland van Gosse en Grytsje Ytsma - WaarBenJij.nu Dag 15 Straelen - Steijl 19 km - Reisverslag uit Steijl, Nederland van Gosse en Grytsje Ytsma - WaarBenJij.nu

Dag 15 Straelen - Steijl 19 km

Door: Gosse

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Grytsje

11 Mei 2014 | Nederland, Steijl

Vandaag gingen we weer richting Nederland, dit via prachtige paden.
Net voordat de grens met Nederland staat een boerderij Jacobus op de Jacobsroute en het is van de familie Jacobs. Helaas was het nog niet open.

In Venlo raakten we even de weg kwijt maar die werd bij de Maas terug gevonden. We zijn nu in het kloosterdorp Steijl en logeren bij broeders.

Een indrukwekkende route lopen we tot dusver.
Zeer afwisselend en soms erg mooi.

• 17 Mei 2014 - 14:24

Willy Wijnia:

Middei Gosse en Gryt,

Hoe giet it mei jimme?
    Folgje jimme ek en wat is it hiel tyd wer moai om wat fan jimme te hearen,en te lezen wat jim sa al belibje underweis.
    It waar yn Fryslan is no ek moai it wurd hjir 25 gr nije wieke.
    Succes mei it rinnen en ik bliuw jimme folgjen.

Alle goeds,

Groet ut Burgum,

Willy

• 17 Mei 2014 - 15:25

H.Langner:

Hallo Pelgrims, het is leuk een berichtje van jullie te lezen het weer was ook in Berlin koud en regen, heb vaak aan jullie gedacht.
    Nu zal het weer mooi en warmer worden, voor jullie is het lopen dan lichter en je kunt ook meer genieten van de natuur.

Hennie

• 17 Mei 2014 - 20:24

Janny Van Der Veen:

Hallo Gosse en Gryt,
    Leuk om weer een berichtje te ontvangen en zien dat jullie op dag 15 in Steiijl zijn aangekomen. We kennen dit dorpje erg goed. We hebben nl. aan de overkant van de maas, in Baarlo gewoond voor we in noardburgum kwamen wonen. We gingen vaak van Baarlo met het pontje over naar Steijl. Jullie zullen ondertussen wel weer vele kilometers verder zijn denk ik.
    Geniet van de mooie natuur en heel veel succes met het vinden van slaapplaatsen.

hartelijke groet van Jelte en Janny van der |Veen.

• 18 Mei 2014 - 18:37

Ger En Tryn Klopstra:

Hoi Gosse en Griet,
    Wat is it leuk om jim sa te folgjen, en wat fan jim te hjerren
    en as is it heel summier sa mei jim op paed te gean.
    Wy hoopje op mooi waar en kuier plezier foar jimme.
    Oant in oare keer, groetnis
    Ger en Tryn

• 19 Mei 2014 - 15:41

Lolkje:

Hoi,Gosse en Grytsje,moai om jimme sa folgje te kinnen in protte moai waar tawinske en in protte kuiernocht,groetnis fan Jouke en Lolkje

• 20 Mei 2014 - 21:45

Ep Willems:

Dei Gosse en Gryt,
    Hawwe jimme yn it begjin in soart rein hân?
    Kinne jimme it folhâlde?
    It komt op de knibbels oan , liket my.
    De krêft fan de geast is it wichtigste.
    Trochsette.
    Ep en Fokje Willems