Dag 24 van Andenne naar Namen - Reisverslag uit Namen, België van Gosse en Grytsje Ytsma - WaarBenJij.nu Dag 24 van Andenne naar Namen - Reisverslag uit Namen, België van Gosse en Grytsje Ytsma - WaarBenJij.nu

Dag 24 van Andenne naar Namen

Door: Gosse Ytsma

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Grytsje

20 Mei 2014 | België, Namen

Na een hartelijk afscheid en nogmaals dank voor de hulp met de brommer vertrekken we en gaan we de Maas opzoeken. Na ongeveer 2 uren lopen komen er 2 dames op de fiets achter ons en stoppen.
Het blijken een Limburgse en een Duitse (Klevelanger) te zijn. Deze dames zijn ook onderweg naar Santiago alleen dan op de fiets.
Zij vertellen, wij vertellen en dan zegt de Limburgse "Maar dan heb ik jullie gezien". Dit zijn van die prachtige momenten.

De vorige gastvrouw had een adres voor ons geregeld in Namen, 3 km. van de route, maar dat geeft niet. Laurence (eigenaresse) ziet ons al aankomen en neemt ons mee naar haar huis.
Zij heeft zelf een aantal delen van de route gelopen.

In de avond komen we er achter dat Gryt stevige blaren heeft, misschien toch eens nadenken over een rustdag?