Dag 29 Van Vireux Molhain naar Haybes - Reisverslag uit Haybes, Frankrijk van Gosse en Grytsje Ytsma - WaarBenJij.nu Dag 29 Van Vireux Molhain naar Haybes - Reisverslag uit Haybes, Frankrijk van Gosse en Grytsje Ytsma - WaarBenJij.nu

Dag 29 Van Vireux Molhain naar Haybes

Door: G.Ytsma

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Grytsje

25 Mei 2014 | Frankrijk, Haybes

Na een goede nacht kunnen we er weer tegenaan. We nemen afscheid van de Nederlander en gaan de maas over. Aan de andere kant nog even de hand omhoog en ook die goede plaats ligt achter ons.

Er komt een fietser (fransman) naast ons en loopt een stukje met ons mee en verteld van zijn reis naar Santiago.

Een poos later komen we 2 jongens tegen uit Nederland. Zij vragen naar ons doel. Het word een leuk diepgaand gesprek.
Het blijkt dat ze lid zijn van de Nasserenenkerk en 1 van de jongens wil heel graag de route lopen. Hij moet nog 1 jaar voor afronding van zijn opleiding theologie.
Zo blijkt ook deze week weer een week met veel verhalen, inhoud en sturing. Wij ervaren in veel zaken de sturing van de eeuwige.