Dag 7 van Brummen naar Doesburg - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Gosse en Grytsje Ytsma - WaarBenJij.nu Dag 7 van Brummen naar Doesburg - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Gosse en Grytsje Ytsma - WaarBenJij.nu

Dag 7 van Brummen naar Doesburg

Door: G.Ytsma

Blijf op de hoogte en volg Gosse en Grytsje

03 Mei 2014 | Nederland, Doesburg

Vandaag is Gosse jarig. Hij is 60 jaar geworden !
In de tent en op de IJsseldijk heb ik (Gryt) hem toegezongen. Vandaag een korte route (12 km) gelopen want de kinderen komen.
Het was geweldig ze weer te zien, maar nu volgt toch echt afscheid.


  • 07 Mei 2014 - 15:50

    Ytsje:

    Gosse, van harte gefeliciteerd.en we hopen dat deze dag nog vaak in gezondheid gevierd mag worden. Jullie gaan gestaag door, lees ik, houd moed!!
    Groet van Ytsje.

  • 07 Mei 2014 - 16:17

    Folke:

    Gosse noch tige lokwinske mei dyn jierdei! Ik winskje jim een geweldig moaie reis ta. Genietsje der fan. Gods segen tawinske foar in behalden reis en thúskomst. Groetnis út Burgum fan Folkje Visser (en ek fan Sake en de bern)

  • 07 Mei 2014 - 16:45

    Tineke Rozema:

    Gosse, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Al bijzondere ontmoetingen gehad aan jullie foto's te zien. Fijn om zo op de hoogte te worden gehouden van jullie avontuur. Gods zegen over jullie verdere reis.
    Vergilius schreef: "Laten we de hele weg blijven zingen, dan zal de reis minder eentonig zijn". Misschien een tip, maar ik denk dat jullie reis ook zonder zingen niet eentonig is.
    Groetjes, Tineke

  • 07 Mei 2014 - 18:40

    Sjoerdtsje Willemsma:

    Gosse, noch tige lokwinske mei dyn jierdei!

    Ik wie efkes wat let my oanmelden mar bin no wer hielendal bypraat!

    Wy winskje jimme in hiel goede reis ta en sille jimme folgje.

    Hertlike groeten,
    Tseard en Sjoerdtsje

  • 07 Mei 2014 - 19:22

    Annie Visser:

    Gosse nog gefeliciteerd! Ik wens jullie een goede reis toe! Succes en geniet ervan!

  • 07 Mei 2014 - 19:23

    Annie Visser:

    Gosse nog gefeliciteerd! Ik wens jullie een goede reis toe! Succes en geniet ervan!

  • 07 Mei 2014 - 19:23

    Annie Visser:

    Gosse nog gefeliciteerd! Ik wens jullie een goede reis toe! Succes en geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gosse en Grytsje

Actief sinds 06 Maart 2014
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 33090

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 31 December 2014

Pelgrimeren naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: